Rear wheel river steamer - Esta vez es un Vapor de río de rueda trasera [COMPLETED BUILD]

Joined
Mar 4, 2021
Messages
23
Points
58

Location
Medellín, Colombia
Fue un encargo que me hizo un amigo. Desde la elaboración de los planos, consecución de maderas, aserrado de la madera, construcción y terminado tuve apenas 4 meses de plazo.

google translation:
It was a commission from a friend. From the preparation of the plans, obtaining the wood, sawing the wood, construction and finishing, I had only 4 months of deadline.

1.jpeg2.jpeg3.jpg4.jpeg5.jpeg6.jpeg7.jpeg8.jpeg9.jpeg10.jpeg11.jpeg12.jpeg13.jpeg14.jpeg15.jpeg16.jpeg17.jpeg18.jpeg19.jpeg20.jpeg21.jpeg22a.jpeg22b.jpeg23.jpg24.jpg
 
Last edited by a moderator:
Mi querido amigo, lograste construir un modelo muy hermoso, bien hecho. :) Thumbsup
 
WOW. Impressive. Never seen an R/C version of this. Very realistic.
 
Hallo @kaikalua
we wish you all the BEST and a HAPPY BIRTHDAY
Birthday-Cake
 
Fue un encargo que me hizo un amigo. Desde la elaboración de los planos, consecución de maderas, aserrado de la madera, construcción y terminado tuve apenas 4 meses de plazo.

google translation:
It was a commission from a friend. From the preparation of the plans, obtaining the wood, sawing the wood, construction and finishing, I had only 4 months of deadline.
Hallo @kaikalua
we wish you all the BEST and a HAPPY BIRTHDAY
Birthday-Cake
 
Fue un encargo que me hizo un amigo. Desde la elaboración de los planos, consecución de maderas, aserrado de la madera, construcción y terminado tuve apenas 4 meses de plazo.

google translation:
It was a commission from a friend. From the preparation of the plans, obtaining the wood, sawing the wood, construction and finishing, I had only 4 months of deadline.
Hallo @kaikalua
we wish you all the BEST and a HAPPY BIRTHDAY
Birthday-Cake
 
¡Absolutamente hermoso! Increíble hacer todo eso en 4 meses.
Muchas gracias, debí hacerlo, pues como era un encargo, debía cumplir el plazo. Hubo que dedicar muchas horas al día para lograrlo. Sobre todo porque fue hecho todo en scratch, únicamente lo electrónico se compró .

Thank you very much, I should have done it, because since it was an assignment, I had to meet the deadline. Many hours a day had to be dedicated to achieve it. Especially because everything was done scratch, only the electronics were purchased.
 
Last edited by a moderator:
Back
Top