.
Poniżej są umieszczone wizualizacje mojej rekonstrukcji polskiego okrętu flagowego Święty Jerzy (Sankt Georg) z 1627, uczestnika ważnej z punktu widzenia narodowej pamięci historycznej bitwy pod Oliwą z 1627. Kompletna treść tej relacji, łącznie z tekstem, znajdowała się na forum Model Ship World i prawdopodobnie została bezpowrotnie utracona. To jeden z bardzo nielicznych wątków, dla którego nie zrobiłem prywatnej kopii zapasowej, toteż jeśli ktoś inny wyręczył mnie w tym zaniedbaniu, proszę o jej udostępnienie, abym mógł uzupełnić tę migrowaną relację.
Dziękuję,
Waldemar Gurgul
* * *
Nachfolgend finden Sie Visualisierungen meiner Nachbildung des polnischen Flaggschiffs Święty Jerzy (Sankt Georg), das an der für das nationale Geschichtsbewusstsein bedeutenden Schlacht bei Oliwa im Jahr 1627 teilgenommen hat. Der vollständige Inhalt dieses Berichts, einschließlich des Textes, befand sich im Forum „Model Ship World“ und ist wahrscheinlich unwiederbringlich verloren gegangen. Dies ist einer der wenigen Threads, von denen ich keine private Sicherungskopie angefertigt habe. Sollte also jemand anderes mir in dieser Nachlässigkeit zuvorgekommen sein, bitte ich um die Bereitstellung dieser Kopie, damit ich diesen migrierten Bericht vervollständigen kann.
Vielen Dank,
Waldemar Gurgul
* * *
Below are some renderings of my reconstruction of the Polish flagship Święty Jerzy (Sankt Georg), which took part in the Battle of Oliwa in 1627—an event of great significance to the nation’s historical memory. The full content of this report, including the text, was posted on the Model Ship World forum and has probably been lost forever. This is one of the very few threads for which I did not make a private backup, so if anyone else has made one to make up for my oversight, I would be grateful if you could share it so that I can complete this migrated report.
Thank you,
Waldemar Gurgul
.
Last edited: