Greetings from Budapest

Üdvözlet minden Magyarországi csoporttagnak.
Fából készült gőzhajókkal foglalkozom. Jelenleg a San Julian hajót építem. Magam is elkészítem a gőzgépet. Sajnos a műhelyem a lakás erkélyén található, így lehetőségeim korlátozottak. Szeretek tanulni mások munkájából. (A Google itt van, hogy segítsen nekem)

Last edited:
Hallo Feri,
A warm welcome here on board of our Forum.
And best regards from someone married with one beautiful hungarian Lady!!!

Fából készült gőzhajókkal foglalkozom. Jelenleg a San Julian hajót építem. Magam is elkészítem a gőzgépet. Sajnos a műhelyem a lakás erkélyén található, így lehetőségeim korlátozottak. Szeretek tanulni mások munkájából. (A Google itt van, hogy segítsen nekem)
Üdvözlet egy másik magyartól, Sydney-ből.
János

Üdvözöljük csoportunkban Szívesen látnék képeket az Ön által gyártott modellről és főleg a gőzgépről, nagyon érdekesnek hangzik

Welcome to our group
I would love to see pictures of the model you are building and especially of the steam engine, it sounds very interesting

Thanks for the warm welcome.
I enclose some pictures of my current work.
To my knowledge, the ship was made in Germany in the early 20th century. He later served as a tugboat in South America and also carried people. If you knew more about the story I would be happy.
Next time I will show pictures from the mechanical part of the model.

To my knowledge, the ship was made in Germany in the early 20th century. He later served as a tugboat in South America and also carried people. If you knew more about the story I would be happy.
Beautiful job, Feri!
János

Your model is looking very good and we all want to see much more of this project.
Why not starting a building log?
You can also start from the actual status....

Hallo @Feri alias @V Feri ,
we wish you all the BEST and a HAPPY BIRTHDAY
Birthday-Cake

BOLDOG SZÜLETÉSNAPOT

Üdvözöljük csoportunkban Szívesen látnék képeket az Ön által gyártott modellről és főleg a gőzpről, nagyon érdekes hangzik

Üdvözöljük csoportunkban
Szívesen látnék képeket az Ön által gyártott modellről és főleg a gőzgépről, nagyon érdekesnek hangzik
Üdvözöljük csoportunkban Szívesen látnék képeket az Ön által gyártott modellről és főleg a gőzpről, nagyon érdekes hangzik

Üdvözöljük csoportunkban
Szívesen látnék képeket az Ön által gyártott modellről és főleg a gőzgépről, nagyon érdekesnek hangzik
Jó estét mindenkinek.
Megosztok néhány képet a hajóm gőzgépének elkészítéséről. Számos kisebb változás történt a tervhez képest a helyszűke miatt. A videó az első próbát mutatja.
Boldog új évet mindenkinek.

Hallo @V Feri
we wish you all the BESt and a HAPPY BIRTHDAY
Birthday-Cake

Back