La Curieuse

Son dos modelos de Curieuse en los que estoy trabajando.

Ahora mismo estoy colocando el velamen en una de ellas y al finalizar seguiré con la otra. También tengo que hacer las peanas, (soportes), y las urnas donde estarán colocadas.
Cuando termine la primera, coloque las fotografías y cuando acabe con la segunda, haré lo mismo ya que tienen algunas diferencias como el casco forrado en cobre y pintura.

Mi dedicación al modelismo naval es de dos o tres horas diarias ya que presto voluntariado en talleres ayudando a jóvenes que desean dejar las drogas, por ese motivo voy muy lento.

They are two Curieuse models I am working on.

Right now I am placing the canopy in one of them and when I finish I will continue with the other. I also have to make the bases, (supports), and the urns where they will be placed.
When I finish the first one, I will put the photographs and when I finish the second one, I will do the same since they have some differences like the hull lined in copper and paint.

My dedication to naval modeling is two or three hours a day since I volunteer in workshops helping young people who want to quit drugs, for that reason I go very slowly.

Uwek

Administrator
Staff member
Administrator

Hallo my friend,

photos showing us the status in between would be also very interesting - so do not hesitate to show us your work