My first model - caravel "La Niña" 1:72 scratch.

Привіт. Як для першої моделі виглядає чудово! Як на мене, то я б замінив білі нитки на щось більш темніше і трьохстрендове. Ну то вже в наступній моделі ;)
Hello. As for the first model, it looks great! As for me, I would replace the white threads with something darker and three-stranded. Well, already in the next model ;)

Привіт. Як для першої моделі виглядає чудово! Як на мене, то я б замінив білі нитки на щось більш темніше і трьохстрендове. Ну то вже в наступній моделі ;)
Hello. As for the first model, it looks great! As for me, I would replace the white threads with something darker and three-stranded. Well, already in the next model ;)
Привіт! Дякую за зауваження:). На цій моделі я використовував синтетичні нитки, щоб потім не було проблем з ворсом, але у них дійсно є мінус - надто блискучі та світлі. Для наступних моделей спробую знайти щось більш підходяще.
Hello! Thanks for your comments :). On this model, I used synthetic threads so that later there would be no problems with the pile, but they really have a downside - they are too shiny and bright. I will try to find something more suitable for the following models.

Back