ENDEAVOUR - Artesania Latina [COMPLETED BUILD]

Veľmi sa mi páčia farby, ktoré si použil na trupe
Ďakujem!
ale ja som sklamaný s použitím moridla mahagón na kýl a kormidlo, radšej som ich mal obložiť originál mahagónovými lištami, ktoré som použil na obklad trupu.
Moridlo mahagón neodporúčam! :(

Well thank you!
but I am disappointed with the use of mahogany stain on the keel and rudder, I should have covered them with the original mahogany strips I used for the hull.
I do not recommend mahogany stain!

Last edited by a moderator:
Wow! What a tutorial! The Master at work! One of the nicest I've seen. Very challenging to would be modelers like me.
The color scheme is almost shocking, But I like the look in contrast to the finished natural woods. All in all, a spectacular and imaginative creation, demonstrating a level of skill that is extraordinary! Okay Gold StarGold StarGold StarGold StarGold Star

Pete

Wow! Aký návod! Majster v práci! Jeden z najkrajších, aké som videl. Veľmi náročné pre modelárov ako som ja.
Farebná schéma je takmer šokujúca, ale páči sa mi vzhľad v kontraste s hotovými prírodnými drevinami. Celkovo vzaté, veľkolepý a nápaditý výtvor, ktorý preukazuje mimoriadnu úroveň zručností!Dobre Zlatá hviezdaZlatá hviezdaZlatá hviezdaZlatá hviezdaZlatá hviezda

Pete
Peter, ďakujem za slová uznania!
Ján J.

I didn't get the translated version, but I can make out that you have adhered faithfully to the existing ship. looks great!
I look forward to following the rest with pleasure.

Back